Fokhagymás rozmaringos sült camembert, fűszeres sült almával és pirított mandulával
2019. január 08. írta: SzepiÁgi

Fokhagymás rozmaringos sült camembert, fűszeres sült almával és pirított mandulával

A sajt és a gyümölcs kedvelik egymást

 

Szeretjük a sajtokat egyik kedvencünk a camembert. Sülve pedig egyenesen imádjuk! Most az almával tökéletes combót alkottak.

159.JPG

 

Ahogy készítettem:

A sütőt előmelegítettem 180 fokra.
Az almákat megmostam, szárazra töröltem, majd 1 cm-es szeletekbe vágtam. Alufóliával kibélelt tepsibe helyeztem, megszórtam apróra vágott metélőhagymával, zsályával.

072_1.JPG


30-40 percig sütöttem, amíg az alma megpuhult, de még volt tartása.
Mandula szeleteket száraz serpenyőben megpirítottam és ezzel szórtam meg a sült almákat. Díszítettem még gránátalmával.

082_2.JPG


Fadobozos camembert sajtot vásároltam. A papír csomagolásából kibontottam és visszatettem a dobozába. Pár bemetszést ejtettem a felületén és ezekbe helyeztem vékony szeletekbe vágott fokhagymát és rozmaring ágat.(Az egyik vágásba fokhagyma, a másikba rozmaringág.)

080.JPG


 Meglocsoltam a tetejét 2 evőkanál muskotályos fehérborral.
20-30 percig sütöttem, ekkor kellemesen lággyá vált a sajt.

Az fűszeres sült álmával és pirított mandulával tálaltam.

109.JPG



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr8914547640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása