Búzacsirás, szezámmagos kirántott tök és cukkini hagymás- virslis, babsalátával
2015. szeptember 17. írta: SzepiÁgi

Búzacsirás, szezámmagos kirántott tök és cukkini hagymás- virslis, babsalátával

Egészséges zöldségek

 

Töltsük fel szervezetünket egészséggel.most Most legalkalmasabb erre a  friss zöldségek. Mint például a tök és a cukkíni.

004_renamed_by_iws_1.jpg

Én így készítettem:

A tököt és cukkinit meghámoztam és nem túl vastag (1 cm-es) szeletekre vágtam. A közepéből a magot éles késsel eltávolítottam. Az így keletkezett karikákat paníroztam. Először lisztbe megforgattam. A tojásokat felütöttem és jól felvertem. Ízesítettem ételízesítővel, zúzott fokhagymával, pici kaporral, sóval, borssal. Ebben is jól átforgattam a karikákat és végül szezámaggal elkevert búzacsírában hempergettem meg. Forró olajban, nem túl nagy lángon kisütöttem. A fölösleges zsiradékot, papírtörlővel leitattam róla és tálaltam.

017_renamed_by_iws_2.jpg

Virslis- hagymás, babsalátával tálaltam.

Az előző nap beáztatott babot sós vízben megfőztem és jól lecsöpögtettem. A virslit megfőztem és felkarikáztam. Kemény főtt tojást készítettem, amit apróbb kockákra vágtam. A vöröshagymát hámozás után karikákra szeltem.

Salátalevet készítettem: víz, ecet, cukor, só felhasználásával. A hozzávalókat beletettem és hagytam állni, hogy az ízek összeérjenek. A létől lecsöpögtetve tálaltam. Tálaláskor pár csepp olíva olajjal meglocsoltam.

023_renamed_by_iws_1.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr257793962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása