Gombás sertéssült, kapros rizzsel és zöldségsalátával
2015. szeptember 26. írta: SzepiÁgi

Gombás sertéssült, kapros rizzsel és zöldségsalátával

Fűszerek nélkül, mit ér az étel ?

 

Nagyon finom fűszerezésű hús, rizs és zöldség találkozása egy tányéron ez az étel, amit most ajánlok .


025_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

A húst (sertéscomb) szeleteltem és bepácoltam. A páclé: olaj, só, bors, fűszerpaprika, majoranna, őrölt kömény, kakukkfű, kevéske kurkuma, szerecsendió, zúzott fokhagyma. A páclében megforgattam a hússzeleteket és fedő alatt hagytam állni egy órát. Utána kevés zsiradékon, pici vizet öntve alá, puhára pároltam és tálalásig, melegen tartottam.

A gombát, alapos mosás után, daraboltam. Apróra vágott vöröshagymát dinszteltem és rádobtam a gombát. Fűszereztem (só, bors, fehérbors, gyömbér, kevéske fahéj, borókabogyó). Amikor puhának éreztem, jó sok petrezselyemzöldet vagdaltam hozzá, és tejszínnel sűrítettem. Ezt is melegen tartottam tálalásig.

013_renamed_by_iws_2.jpg

A rizst, hagymás zsiradékon egy kicsit megpörgettem és kétszeres mennyiségű vízzel felengedtem. Ízesítettem házi ételízesítővel, a végén megszórtam apróra vágott kaporral.

Paradicsomot és uborkát karikára vagdostam és picit megsóztam. Citromos olívaolajjal meglocsoltam és kaporral szórtam meg.

020.JPG

Ha minden alkotórész elkészült, lehet tálalni. A gombaszószt a hússzeletek tetejére halmozzuk, és többit ízlésesen elrendezzük.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr517832168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása