Baconbe tekert csirkemell csíkok, vajon párolt brokkolival töltött tojáslepénnyel és kovászos uborkával
2015. október 01. írta: SzepiÁgi

Baconbe tekert csirkemell csíkok, vajon párolt brokkolival töltött tojáslepénnyel és kovászos uborkával

Csodás ízek kavalkádja

 

Ennek a most tálalt ételemnek, az egyszerűségében rejlik a csodálatos mivolta!


060_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

A csirkemellet, vékonyabb csíkokra vágtam, befűszereztem (só, bors, pirospaprika, majoranna, kömény, mustár) és bacon  csíkokkal körbetekertem.
Kevés zsiradékon, egy kevés vizet öntve alá, teflon edényben először fedő alatt, amíg a szalonnából a zsír ki nem olvadt, majd fedő nélkül, minden oldalról szép pirosra sütöttem.
Tálalásig melegen tartottam.


Pár darab tojást felütöttem ( 1 tojásból két lepény lesz) adtam hozzá lisztet, tejet, kevéske szódabikarbónát, pici kurkumát, házi ételízesítőt és habosra kevertem habverővel. A palacsintatésztánál sűrübb massza legyen.
Zsiradékon, palacsintasütőben lepényeket sütöttem belőle.
Papírtörlővel a felesleges zsiradékot leitattam róla és tálalásig melegen tartottam.

054_renamed_by_iws.jpg
A brokkolit rózsáira szedtem és vajon puhára pároltam. Utána villával kicsit összetörtem, ezzel töltöttem meg a tojáslepényeket, majd henger alakba feltekertem. Ketté vágtam és úgy tettem tálra.

Kovászos uborkával kínáltam.


014_renamed_by_iws_5.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr627873666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása