Mézes-ízes sült tök
2015. október 18. írta: SzepiÁgi

Mézes-ízes sült tök

Vitamin bomba

 

A szervezetünket fel kell készíteni a hűvösebb időkre. Elegendő vitaminnal kell ellátni és törekedni kell erre az étrendünkben is. Egy kis vitamin bomba ez a desszert is, ami a szánkban ízes falatként robban.

056_renamed_by_iws_1.jpg
Ahogy én készítettem:

A tököt megmostam, szárazra töröltem és tetszőleges darabokra szabtam, a magot kikapartam belőle.

016_renamed_by_iws_4.jpg


Minden egyes darabot, megkentem bodza mézzel (az idén tavasz végén készült nálam).

023_renamed_by_iws_2.jpg
Tepsibe helyeztem és a darabkák közepére szúrtam egy-egy darab szegfűszeget.

025_renamed_by_iws_5.jpg
Sütőbe toltam és magas hőfokon 1,5 órát sütöttem.
Nagyon finom illatokat árasztó, vitamin bomba sült ki belőle.

029_renamed_by_iws_3.jpg
Tálaláskor még mézet kínáltam hozzá, aki még édesebben szerette volna fogyasztani.

Váljon egészségünkre!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr547987437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása