Bacon-be tekert csirkemell csíkok, (medvehagymás, tojásos, sajtos) burgonyalepénnyel
2015. november 17. írta: SzepiÁgi

Bacon-be tekert csirkemell csíkok, (medvehagymás, tojásos, sajtos) burgonyalepénnyel

Imádom, a színes ételeket...

 

Mindig próbálkozom, az egyszerű ízeket variálni és az ételeket színessé tenni. Most a körettel sikerült ezt talán elérnem. Családom körében nagy elismerésnek örvendett!

030_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

Bacon-be tekert csirkemell csíkok:

018_renamed_by_iws_5.jpg

 

A csirkemellet, vékonyabb csíkokra vágtam, befűszereztem (só, bors, pirospaprika, majoranna, kömény, mustár) és bacon csíkokkal körbetekertem. 
Kevés zsiradékon, egy kevés vizet öntve alá, teflon edényben először fedő alatt, amíg a szalonnából a zsír ki nem olvadt, majd fedő nélkül, minden oldalról szép pirosra sütöttem.
Tálalásig melegen tartottam.

Burgonyalepény :

020_renamed_by_iws_7.jpg

 

A burgonyát héjában megfőztem, majd azt lehúztam róla.
Egy megfelelő méretű tepsit bőségesen kivajaztam és a burgonyákat bele karikáztam, sóztam.
A tetejére vaj darabokat vagdaltam.
Tojásokat ütöttem fel (a krumpli kg-jaként 5-6 db-ot) és ebbe tettem a darabolt medvehagymát, durvára reszelt füstölt sajtot, sót, borsot, kevéske kurkumát, ételízesítőt és jól kikavartam.
A burgonya tetejére öntöttem egyenletesen elosztva és magas hőfokon sütöttem, amíg egy kis piros színt nem kapott.
Nagyon szépen szeletelhető és ízletes köretet kaptam. Mi csemege uborkát fogyasztottunk hozzá.

016_renamed_by_iws_5.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr678086496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása