Pulykazúza, zöldséges-gyömbéres bulgurral és lilahagyma salátával
2015. december 14. írta: SzepiÁgi

Pulykazúza, zöldséges-gyömbéres bulgurral és lilahagyma salátával

Tökéletesen illezkedő ízek

 

Nagyon finomra sikeredett a mai ajánlatom is! Az ízek harmónikusak voltak egymással, laktató és a szemnek is jó eső volt.

026_renamed_by_iws_6.jpg

Ahogy én készítettem:

A pulykazúzát és a hagymát apró darabokra vágtam.

005_renamed_by_iws_5.jpg

Zsírban a hagymát megdinszteltem, a tűzről levéve fűszerpaprikát adtam hozzá és rátettem a zúzát. Jól átforgattam, visszatettem a tűzre. Kevés vizet öntöttem rá és ízesítettem, borssal, őrölt köménnyel, majorannával, zúzott fokhagymával, szeletelt paprikával. Gyakori kevergetés mellett, mindig kevéssel pótolva rajta a folyadékot, fedő alatt puhára pároltam. Csak a végén, amikor a zúza már puha volt, ízlés szerint sóztam. Sűrű szaftos pecsenyét kaptam.

042_renamed_by_iws_3.jpg

Köretként, zöldséges, gyömbéres, bulgurt készítettem:
A bulgurt, dupla mennyiségű enyhén sós vízben tettem fel főni. 15-20 perc alatt puhára fő.
A vegyes zöldségeket húslében pároltam puhára, majd leszűrtem.
Amikor mind a kettő kész volt, összevegyítettem., majd reszeltem rá gyömbért és ezzel is jól átkevertem.

Lilahagyma saláta:
A hagymát vékony cikkekre szeltem, meglocsoltam citromlével és tökmagolajjal.

Együtt tálaltam, csodálatosan kiegészítették egymást.

040_renamed_by_iws_4.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr998172234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása