Grill csirke, rozmaringos steak burgonyával és nyers zöldsalátával
2015. december 20. írta: SzepiÁgi

Grill csirke, rozmaringos steak burgonyával és nyers zöldsalátával

Amikor a kiegészítők is nagyon fontosak

 

A grill csirkében talán nincs semmi érdekes, de figyeljünk a kiegészítőkre. Ezek olyanok, mint a szerződéseknél az apró betűs részek. Azok talán a legfontosabbak! Nos, így van ez ennél az ételnél is, ahol a kiegészítőkkel együtt alkot a grill csirkénk teljes élvezetet.

022_renamed_by_iws_5.jpg

Ahogy én készítettem:

A fiatal csirkéknek a belsőségeit, fejét nyakával, lábát (kaparó) levágtam (ezek majd levesbe jók lesznek). Sót, borsot, majorannát, fokhagymát, curryport összekevertem, ezzel bedörzsöltem a csirkéket, kívül- belül. A lábrészüket összekötöttem, hogy ne essenek sütés közben szét, alakjukat megtartsák. Grill fokozaton szép pirosra sütöttem. Ugyan ez a művelet, só-ágyra helyezve is elvégezhető.

Steak burgonyát készítettem hozzá:
A burgonyákat hámozás után, cikkekre szeltem és enyhén sós vízben, megfőztem. Arra kell ügyelni, hogy ne essenek szét. Olívaolajban elkevertem borsot, fokhagymát és rozmaringot. A megfőtt, lecsepegtetett burgonyát ebben megforgattam.
A tepsit kibéleltem sütőpapírral , ráhelyeztem a burgonya hasábokat.

008_renamed_by_iws_7.jpg

Előmelegített sütőben 200 fokon a kívánt színűre sütöttem. Közben, félúton átforgattam a hasábokat.

Nyers zöldsaláta egészítette ki:

013_renamed_by_iws_8.jpg


Összetevöi, kétféle zöldsaláta, zsülienre vágott (gyufaszál vékonyságú csík) sárgarépa, cékla.
Olívaolajjal meglocsoltam és citromlevet csepegtettem rá.

Ezután már csak a tálalás és az ízek élvezete maradt hátra.

034_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr548186328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása