Kelkáposzta bundában, ízesített burgonyával
2016. január 15. írta: SzepiÁgi

Kelkáposzta bundában, ízesített burgonyával

Mert van élet hús nélkül is!

 Azt mutatom meg Nektek, hogy van élet hús nélkül is.
Megtévesztésig hasonlít egy kirántott hús szelethez, de zöldség!
Finom, laktató, próbáljátok ki bátran, nem fogjátok megbánni...

044_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:
Az egészben hagyott kelkáposztát, köménymagos, fokhagymás, ételízesítős vízben, roppanós puhaságúra főztem.  Ezután a vízből kiemeltem és jól lecsurgattam. A főzővizét félre tettem.
A káposztafejet, cikkekre szeltem.

011_renamed_by_iws_10.jpg
A cikkeket paníroztam. A panír, liszt, felvert egész tojás, amit borsoztam, sóztam és kevés fűszerpaprikát is tettem bele. Zsemlemorzsa helyett, szárított búzacsirát használtam.

033_renamed_by_iws_7.jpg
Bő forró olajban minden oldalról átsütöttem.

038_renamed_by_iws_1.jpg
A fölösleges olajat, papírtörlővel leitattam róla és tálalásig melegen tartottam.

041_renamed_by_iws_4.jpg

Ízesített burgonya volt a köret:
A burgonyát hámoztam, hasábokra vágtam és a káposzta félretett levében főztem. Csak annyira, hogy ne essen szét.
Vöröshagymát apró kockákra vágtam és zsíron megfonnyasztottam. Fűszerpaprikával megszórtam, azonnal hozzáadtam a megfőtt és lecsöpögtetett hasáb burgonyát. Pici borssal ízesítettem, és ha szükséges még sózhatjuk. Párszor összerázogattam és már el is készült.
Ezt tálaltam a kirántott kelkáposztához.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr808275300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása