Marha raguleves, kapros krumpligombóccal
2016. március 31. írta: SzepiÁgi

Marha raguleves, kapros krumpligombóccal

A gombóc a levesben is nyerő

 

Szeretjük a raguleveseket, de ha gombóccal tuningolom, egyenesen imádjuk!

13817_958447784185888_6638990899717205929_n_1_renamed_by_iws.jpg

Én így készítettem:


A húst apróbb kockákra, a zöldségeket (sárgarépa, fehérrépa, zeller, karalábé) daraboltam.
Zsíron, apró kockákra vágott vöröshagymát dinszteltem, zúzott fokhagymát adtam hozzá. Pirospaprikával megszórtam és rádobtam a darabolt húst. Sóztam, borsoztam és felengedtem annyi vízzel, ami ellepte néha utána pótolva, hogy le ne égjen puhára főztem a húst.


Amikor már majdnem jó volt, hozzáadtam a darabolt zöldségeket és rövid párolás után felengedtem a szükséges leves mennyiségnek megfelelő vízzel.


Elkészítettem a gombócokat.
A krumplit megfőztem és összetörtem. Sóval, liszttel, tojással, kevéske szerecsendióval és aprított kaporral, nem túl kemény tésztát készítettem. Vizes kézzel, gombócokat formáltam belőle.
A kész forrásban lévő levesbe befőztem és miután feljött a leves tetejére még 5 percet hagytam főni.
Tálalás előtt a levesből korábban kimerített lében, tejfölt simára kevertem és visszaszűrtem a levesre. Citrom karikákat is kínáltam hozzá.


Jó étvágyat!




 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr768549248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása