Zöldséges ízesített túró, olívaolajos citromos céklával
2016. június 28. írta: SzepiÁgi

Zöldséges ízesített túró, olívaolajos citromos céklával

Egy könnyed reggeli vagy vacsora

 

Ha könnyed és egyszerű reggelire vagy vacsorára vágytok, ajánlom ezt a vitamindús ételt.

12313678_708986599201328_3259822317099084491_n.jpg

Ahogy én készítettem:


A zöldségeket apróra vágtam (ízlés szerint lehet paradicsom, paprika, uborka, lilahagyma, vöröshagyma, póréhagyma, retek…)
A tehéntúrót, villával kicsit összetörtem. Ízesítettem, sóval, borssal, őrölt köménnyel, mustárral, majonézzel és jól kikevertem.
Ezt követően összevegyítettem a zöldségekkel.


A céklát kicsit megfőztem sós, köménymagos vízben, de ropogósra hagytam. Miután lehűlt, meglocsoltam olívaolajjal és pár csepp citromlevet is csöpögtettem rá. Remek kiegészítője a zöldséges túrónak.


Az így összeállított tál, nagyon könnyű és ízletes vacsorára, reggelire. Fogyasztható hozzá pirítós, friss kenyér, kifli vagy zsömle is, de önmagában is nagyon finom.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr178852812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása