Töltött omlett
2015. augusztus 24. írta: SzepiÁgi

Töltött omlett

Egyszerű, de nagyszerű receptet ajánlok, reggelire, vacsorára. Ez nem csak finom, hanem sok maradék felszámolására is alkalmas étel.

 

011_renamed_by_iws.jpg 

Ahogy én készítem:


A szokásos módon tojás omlettet készítek (tojás, tej, liszt, ételízesítő, kurkuma, pici szódabikarbóna és forró zsiradékban mind két oldalát megsütöm), annyi darabot + egyet, ahány összetevővel szeretném tölteni.
A töltelék maradék sült hús aprítva, felvágottak, zöldségek (ízlésnek megfelelően) lehetnek.
Sorban lerakjuk: omlett-töltelék-omlett… addig, amíg a hozzávalókból tart, a tetejére omlett kerüljön.
Az én töltelékem húsos (sonka, párizsi, kolbász, szalámi) és zöldséges (lilahagyma, paradicsom, paprika, uborka) volt. Ezt úgy váltogattam, hogy az egyik sor húsos, a másik zöldséges.
A tetejére, durvára reszelt füstölt sajtot szórtam és éppen csak annyi időre dugtam a sütőbe, hogy a sajt ráolvadjon. Gyönyörűen lehet szeletelni. Hidegen, melegen egyaránt kiváló.

040_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr877729916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása