Zöldfűszeres, sonkás- joghurtos tésztasaláta
2015. szeptember 01. írta: SzepiÁgi

Zöldfűszeres, sonkás- joghurtos tésztasaláta

Készítsünk, pillanatok alatt finomat

 

Ha nincs időnk - egyéb elfoglaltságaink miatt -  sok időt a konyhában tölteni, ajánlom ezt a pillanatok alatt elkészíthető, finom zöldfűszeres, sonkás-joghurtos tésztasaláta receptemet !

005_renamed_by_iws.jpg

 

Ahogy készítettem:

A tetszőlegesen kiválasztott (nem leves tészta, én szarvacska és orsó tésztát választottam) tésztát, bő, ételízesítős, forró vízben kifőztem, majd jól lecsöpögtettem. Egy evőkanálnyi kókuszvajjal összekevertem.
A sonkát, finom apróra vagdostam.
A zöldfűszereket (bazsalikom, kakukkfű, oregánó, kapor) aprítva, morzsolva és két cikk fokhagymát zúzva a joghurttal összekevertem, sóztam.

Az így elkészített keveréket a tésztára öntöttem, rászórtam az aprított sonkát, durvára reszelt sajttal megszórtam és alaposan összevegyítettem.

025_renamed_by_iws_1.jpg
Koktélparadicsommal díszítettem és natúr joghurttal még meglocsoltam, aki akarja még reszelt sajttal is megszórhatja.

023_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr417750494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása