Gazdag sajtos, rakott karfiol, teljes kiőrlésű lisztből készült, tésztaágyon
2015. szeptember 08. írta: SzepiÁgi

Gazdag sajtos, rakott karfiol, teljes kiőrlésű lisztből készült, tésztaágyon

Megágyaztam a karfiolnak

 

A sajt, a tészta és a zöldség tökéletes harmóniája ez az étel. Könnyed és mégis laktató!


rakott_karfiol.jpg

Gazdag sajtos, rakott karfiol, teljes kiőrlésű lisztből készült, tésztaágyon

Én így készítettem:

A karfiolt rózsáira szedtem és 5-8 percig blansíroztam.


A teljes kiőrlésű lisztből készült tésztát (jelen esetben szarvacska), bő, sós vízben puhára főztem és leszűrtem. Alaposan lecsöpögtettem.

Sajtos keveréket készítettem. Tejfölt, tojást, natúr tejszínes tömlős sajtot, simára kevertem. Ízesítettem, sóval, borssal, ételízesítővel, finomra aprított petrezselyem- és zeller zölddel. Végül reszelt sajtot kevertem még hozzá.

A tepsit alaposan kivajaztam. 
A karfiol rózsákat megforgattam a sajtos keverékben. A maradék sajtos keverékbe öntöttem a lecsurgatott tésztát és összekevertem azzal.

A kivajazott tepsi alján elterítettem a sajtos főtt tésztát, megágyaztam a karfiolnak.
Erre sorra leraktam a sajtos karfiol rózsákat.
Sütőbe dugtam és kb. (karfiol mennyiségétől függ) 1 órát sütöttem.

Amikor kezdett szépen pirosodni, gazdagon megszórtam füstölt reszelt sajttal és paradicsom karikákat helyeztem a tetejére. Már csak addig sütöttem, amíg a sajt ráolvadt a karfiolra.

rakott_karfiol_tesztaagyon.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr37768422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása