Gazdag zöldséges, tarhonyaleves füstölt kolbásszal
2015. szeptember 11. írta: SzepiÁgi

Gazdag zöldséges, tarhonyaleves füstölt kolbásszal

Egyszerű, de nagyszerű...

 

Egy nagyon tartalmas és ízletes leveskét ajánlok a figyelmetetekbe. Egyszerűségével, talán kicsit háttérbe szorult a " flancos"  testvéreivel szemben.

017_renamed_by_iws.jpg

Én így készítettem:

Zsíron megpirítottam a tarhonyát és kevés vízzel felengedtem.
Zöldségeket tisztítottam és aprítottam. Karalábét és zellert, amit csíkokra vágtam. Először ezt dinszteltem a tarhonyával tovább. Ezt követően fehér- és sárgarépát, amit karikára vágtam. Ez is ment a többi zöldséghez.
Elkészítettem még pár rózsa, brokkolit és karfiolt és néhány burgonyát kockára vágva. A füstölt kolbászt is szeleteltem.
A tarhonyával párolódó zöldségeket (korábban lefagyasztott és kiengedett – de lehet kockából készített is-) felengedtem a leves mennyiségének megfelelő húslével. Sóztam, borsoztam, pici őrölt köménnyel, őrölt pirospaprikával ízesítettem.  Amikor forrni kezdett, hozzáadtam a brokkolit, karfiolt, burgonyát és kolbászt.  Ezek puhulásáig főztem tovább, addigra a tarhonya is megpuhult.
Nagyon tartalmas, ízletes leves készült.

029_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr107771426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása