Palacsinta recept és tálalási ajánlat
2015. szeptember 13. írta: SzepiÁgi

Palacsinta recept és tálalási ajánlat

Az egyszerű ételt, tálalással fejedelmivé varázsolhatjuk

 

Én a palacsinta készítésének a legegyszerűbb módját szoktam választani és így is finom. Tálalással pedig igazán kívánatossá teszem.

033_renamed_by_iws_1.jpg

Palacsinta

10 db-hoz szükséges alapanyag:
20 dkg liszt, 3 dl tej, 2 dl szénsavas ásványvíz, 2 db tojás, 4 evőkanál olaj, csipet só, nagyobb csipet cukor, olaj a sütéshez
Ahogy én készítem:
Keverőtálban a lisztet simára keverem a tejjel (a tejet folyamatosan, apránként adagolva hozzá).
beleütöm a tojást, állandó kevergetés mellett hozzáadom az ásványvizet, olajat, sót és cukrot. Simára, tejszín sűrűségűre keverem.
Felhevítem a palacsintasütőt, én az első sütés előtt, vékonyan meg szoktam kenni olajjal. Ha felmelegedett, a masszából annyit öntök bele, hogy elterülve vékony palacsintákat kapjak. Mindkét oldalát megsütöm és töltésig egymásra halmozva, fólia alatt tárolom.
Ha mind kisült, akkor ízlésünknek megfelelő töltelékkel az egyik oldalát megkenem és hajtogatom. Lehet henger alakba feltekerni, háromszögre hajtani, egymásra rakni és szeleteket vágni.

Természetesen így is asztalra lehet tenni és fogyasztható:

001_renamed_by_iws_1.jpg

 

Én tálalással fejedelmivé varázsolom! Itt mutatok néhány ötletet, amit mindenki kreativitása szerint variálhat tovább...

008_renamed_by_iws.jpg009_renamed_by_iws.jpg012_renamed_by_iws.jpg022_renamed_by_iws.jpg043_renamed_by_iws.jpg033_renamed_by_iws_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr627783432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása