Tejszínes sóskakrémleves, füstölt- főtt tarjával és bacon gyönggyel
2015. szeptember 14. írta: SzepiÁgi

Tejszínes sóskakrémleves, füstölt- főtt tarjával és bacon gyönggyel

Ízes egészség

 

Ez egy annyira finom leveske, hogy még azok is megszeretik általa a sóskát, akik eddig nem kedvelték :)


014_renamed_by_iws_4.jpg

Ahogy én készítettem:

A füstölt húst, vöröshagyma, fokhagyma, só kíséretében puhára főztem. Én kukta edényben szoktam, mert jelentősen lerövidíti a főzési időt. Amikor megpuhult apróbb darabokra vágtam.


A sóskát zsiradékon megdinszteltem (pépesnek kell lennie), majd felengedtem a füstölt tarja levével, az aprított húst is hozzáadtam. Együtt forraltam néhány percig.

 
A  levéből kimerítettem egy-két szedőkanálnyit és abban a főzőtejszínt jól eldolgoztam, simára. Utána visszaszűrtem a levesre. Ha sűrűbb levest szeretnénk, akkor a tejszínhez adhatunk kevéske lisztet.

Megkóstoltam, és ha szükséges utána ízesítettem. Lehet ízesíteni citromlével, cukorral, sóval, ízlésnek megfelelően. Mi savanykásan szeretjük.


Baconos levesgyönggyel fogyasztottuk.

028_renamed_by_iws.jpg
Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr237787468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása