Meggyes túrótorta
2015. október 19. írta: SzepiÁgi

Meggyes túrótorta

Sütés nélküli finomság

 

Egy nagyon finom, sütés nélkül készíthető, meggyes túrótortát ajánlok.

 

 090_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

Hozzávalók:
50 dkg félzsíros túró, 12,5 dkg vaj, 20-25 dkg porcukor (vagy helyettesíthető édesítőszerrel), 3 ek tejföl, 1 csomag vaníliás cukor,1 citrom leve és héja, 3 teáskanál zselatin, 1,5 dl tej, 1 csomag gyümölcskocsonyapor (piros vagy színtelen), tetejére gyümölcs, ízlés szerint (én meggyet választottam).

A vajat, a porcukrot, a tejfölt és a vaníliás cukrot jól kikevertem.
Hozzáadtam a citrom reszelt héját és ízlés szerint a levét. Az apró morzsás túrót hozzáadtam a vajas keverékhez. Ha nagyon darabos, nyomjuk át krumplinyomón.
3 teáskanál zselatint kevés langyos vízzel csomómentesre kevertem, majd hozzáadtam 1,5 dl forró tejet. A zselatinos tejet a túrós keverékhez kevertem még melegen.
A kapcsos tortaformát kivajaztam, és a masszát beleöntöttem. Hűtőbe tettem, és mielőtt teljesen megdermedt volna, rátettem a gyümölcsöt.
A gyümölcskocsonyaport előírás szerint elkészítettem, és a tortára öntöttem.
Tálalásig hűtőben tároltam.

069_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr347991733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása