Fokhagymakrémleves cipóban tálalva
2015. október 25. írta: SzepiÁgi

Fokhagymakrémleves cipóban tálalva

Űzzük el a vámpírokat

 

Ez a leves kiválóan alkalmas az immunrendszerünk megvédése, erősítése céljára. Készüljünk a télre éterendünkkel is.

fokhagyma_kremleves_cipoban_renamed_by_iws.jpg

Az én verzióm, mert sokféle képen lehet készíteni én is szoktam variálni.
A fokhagymát apró kockákra vágom és vajon felforrósítom (nem pirítom, mert akkor keserű lesz) állandó kevergetés mellett.
Fűszerezem (só, fehérbors, zsálya, kakukkfű, szárított petrezselyem), felengedem húslével vagy zöldség alap lével (ez most zöldség alap lével készült) és a fokhagyma puhulásáig főzöm.
1 tojást , tejfölt, tejszínt simára keverek, és ezzel sűrítem a levest.
Ha a tűzről levettem, botmixerrel pépesítem.
A tetejét meg lehet szórni petrezselyem zölddel és reszelt sajttal.

A cipónak a tetejét levágjuk, a belét kiszedjük (amit, kockákra vágva,megpirítva, lehet mellé is fogyasztani).

fokhagyma_kremleves_renamed_by_iws.jpg

 

A cipókat előmelegített sütőben átforrósítjuk és ebben tálaljuk a levest.

fokhagyma_kremleves_cipoban_talalva_renamed_by_iws.jpg

A cipókat előmelegített sütőben átforrósítjuk és ebben tálaljuk a levest.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr558020307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása