Gazdag sajtos brokkoli, húsos burgonya ágyon
2015. november 03. írta: SzepiÁgi

Gazdag sajtos brokkoli, húsos burgonya ágyon

Recept, fázis fotókkal

 

Rakott krumplinak indult és egy teljesen más, új étel készült. Nekem és a családomnak, nagyon ízlett!

051_renamed_by_iws_2.jpg
Ahogy én készítettem:

A tepsi alját beterítettem vékonyra szeletelt baconnel.

001_renamed_by_iws_4.jpg

Erre került a héjában megfőzött, megtisztított és szeletelt burgonya.

004_renamed_by_iws_6.jpg
Tejfölt ízesítettem borssal, sóval, fűszerpaprikával és alaposan kikevertem, majd ráöntöttem a burgonyára és egyenletesen elkentem.

006_renamed_by_iws_2.jpg
Hagymás zsíron a darált húst, só, bors, fűszerpaprika ízesítéssel megdinszteltem.

011_renamed_by_iws_5.jpg
A tejfölös masszán elterítettem.

014_renamed_by_iws_8.jpg
A brokkolit rózsákra szedtem és elosztottam a tepsibe.

020_renamed_by_iws_6.jpg
Vaj darabkákat vagdostam rá.
Zöldfűszeres sajtszószt készítettem és meglocsoltam vele a brokkoli rózsákat.

Trappista és Karaván füstölt sajtot reszeltem. Tejjel és tejszínnel összekevertem és közepes lángon, állandó kevergetés közben a sajtokat megolvasztottam. Étkezésikeményítőt egy kis vízzel simára kevertem és ezzel sűrítettem a szószt. Ízesítettem sóval (vigyázva és kóstolva, mert a sajt is sós), borssal és apróra vágott petrezselyemmel. Jól kiforraltam és kész.

035_renamed_by_iws.jpg
Durvára reszelt sajttal alaposan megszórtam és sütőbe dugtam.

042_renamed_by_iws_2.jpg

40 percig sütöttem,(20 percig fólia alatt, 20 percig a nélkül),  a vége felé lilahagyma és paradicsom karikákat szórtam a tetejére.

084_renamed_by_iws.jpg
Nagyon laktató és nekünk tetsző, ízletes étel készült.

057_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr448048132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása