Sajtos, búzacsirás karaj szeletek, hagymás pirított tarhonyával
2015. november 05. írta: SzepiÁgi

Sajtos, búzacsirás karaj szeletek, hagymás pirított tarhonyával

Pikáns, kirántott karaj

 

Én azon kevés emberek közé tartozom, akik nem igazán kedvelik a kirántott szeleteket...
Ezért mindig igyekszem a magam számára is vonzóbbá tenni. Ez a változat még az én tetszésemet is elnyerte!


100_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

A csontnélküli karajt szeleteltem, kicsit megklopfoltam.  Zúzott fokhagymával megkentem és borsoztam mindkét oldalról. Kenhető sajttal (sajtkrém) az egyik oldalát alaposan beborítottam.


052_renamed_by_iws.jpg
Ezt követően, a szokásos módon bundáztam (liszt, sózott felvert  tojás), annyi különbséggel, hogy panírmorzsaként, búzacsirát használtam.
055_renamed_by_iws.jpg
Forró zsiradékban szép pirosra sütöttem.

Hagymás, pirított tarhonyát készítettem hozzá:

Zsiradékon, reszelt vöröshagymát dinszteltem és a tarhonyát vele együtt megpirítottam. Húslével felengedtem és puhulásáig, mindig csak kevés folyadékot öntve rá puhára pároltam. A végén, már ne legyen rajta folyadék. Szükség esetén lehet sózni. Végül egy pergős, finom tésztaköretet kaptam.
Csemege uborkával fogyasztottuk .
078_renamed_by_iws.jpg
Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr238052670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása