Füstölt húsos, zöldbab rakottas
2015. november 16. írta: SzepiÁgi

Füstölt húsos, zöldbab rakottas

Brutál ízek

 

Változtattam kicsit a megszokott rakott zöldbab recepten. Füstölt hússal bolondítottam és meghálálta. 
Brutál illatok és brutál ízek! 

030_renamed_by_iws_2.jpg

Ahogy én készítettem:


Vegyesen készítettem, füstölt és füstöletlen húsból. Ezeket ledaráltam és hagymás vajon elősütöttem. Borssal, köménnyel, zúzott fokhagymával, fűszerpaprikával ízesítettem. Kevés vizet adtam csak hozzá és megpároltam. Rövid levet eresztett.

001_renamed_by_iws_8.jpg

A zöldbabot megtisztítottam és daraboltam.Kicsit sós vízben előfőztem majd lecsöpögtettem.

006_renamed_by_iws_3.jpg

A rizst megfőztem, amit sóval és kaporral ízesítettem.

012_renamed_by_iws_5.jpg

A tepsit kivajaztam, zsemlemorzsát szórtam bele és a hozzávalókat bele rétegeztem.
Először a zöldbab felét terítettem szét, erre a megfőtt rizst, majd a hús következett (szűrőkanállal a levét lecsöpögtetve), amit ismét beterítettem a maradék zöldbabbal.
A tetejét a hússütéséből visszamaradt lében elkevert tejföllel vontam be.
Végül az egészet megszórtam, morzsolt kapor és petrezselyemlevéllel.

014_renamed_by_iws_13.jpg
Fóliával letakartam és sütőbe tettem. 180 fokon, 45 percig sütöttem. Ezután levettem róla a fóliát és még 15 percig pirosítottam.

018_renamed_by_iws_4.jpg
Már ekkor csoda illatok terjengtek a konyhában.
A végeredmény pedig egy finom íz kompozíció!

021_renamed_by_iws_6.jpg


Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr488082990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása