Gyümölcsös (aszalt szilva, aszalt áfonya, alma) pulykaragu, jázmin rizzsel
2015. december 27. írta: SzepiÁgi

Gyümölcsös (aszalt szilva, aszalt áfonya, alma) pulykaragu, jázmin rizzsel

Illatos húsos tál

 

Csodás ízeket alkotott ez a gyümölcsös hús. Mutatós, szaftos és ízletes!

050_renamed_by_iws_2.jpg

Ahogy én készítettem:

A pulykamell filét, csíkokra vágtam. Az aszalt szilvát és áfonyát megmostam, majd vörösborba (amennyi ellepte) áztattam. Egy szép almát, magházától és magjától megszabadítva, lereszeltem.

Jó nagy fej vöröshagymát aprítva, kacsazsíron megdinszteltem, majd a csíkozott húst hozzáadtam. Fehéredésig sütöttem, akkor hozzá öntöttem az áztatott gyümölcsöket a borral együtt. Pici fehérborssal, fahéjjal ízesítettem, és amikor majdnem jó volt a hús, a reszelt almát is belekevertem. A végén sóztam ízlés szerint, mert ez hozza ki igazán az ízeket. Egy igazán szaftos ragut kaptam.

Jázmin rizst készítettem hozzá köretnek:
A rizst, pici sóval és 1½- eres mennyiségű vízben puhára pároltam.
Nagyon ízletes kiegészítője lett a ragunak.

Ehető díszítésként, őszibarack befőttet használtam.

023_renamed_by_iws_5.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr428204478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása