Füstölt húsos fehér bableves, házi  reszelt tésztával
2016. április 10. írta: SzepiÁgi

Füstölt húsos fehér bableves, házi reszelt tésztával

Hússal a bab is finomabb

 

A bab a kedvenceink egyike, de hússal megbolondítva, egyenesen imádtuk.Egy tartalmas, nagyon finom levest hoztam ma Nektek.

022_renamed_by_iws.jpg

 

Ahogy én készítettem:

A füstölthúst (40 dkg tarja), főzés után daraboltam.

006_renamed_by_iws_1.jpg


Fehér-és sárgarépát (egy fehér-és két sárgarépa) hámoztam, majd karikára vágtam.
 Zsíron egy fej apróra kockázott vöröshagymát dinszteltem, belenyomtam két cikk fokhagymát és rádobtam a karikázott zöldségeket. Néhány kavarás után megszórtam étkezési keményítővel, egy kicsit barnítottam. A tűzről levéve, fűszerpaprikát adtam hozzá, és az előfőzött konzervbabot beleöntöttem. Felengedtem annyi vízzel, amennyi levesre szükség van. Fűszereztem, sóval, borssal, őrölt köménnyel. A zöldségek puhulásáig főztem.


Házi reszelt tésztát főztem bele.
1 tojást sóztam, jól elkevertem és annyi lisztet adtam hozzá, amennyit felvett. Jó kemény tésztát kaptam, amit kézi reszelőn dörzsöltem át, néha belemártva a lisztbe, hogy ne tapadjon.  Szitába tettem és a fölösleges lisztet leszitáltam róla, majd a levesbe tettem. Néhány perc után feljön a leves tetejére, ami jelzi, hogy megfőtt.
Elkészült a finom levesünk.

020_renamed_by_iws.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr488584916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása