Nyárson sült rablóhús
2016. október 18. írta: SzepiÁgi

Nyárson sült rablóhús

Amikor kedvünk szottyan, akkor fogyaszthatjuk (reggelire, főétkezésre, vacsorára)

Kedvenc vacsoránkat hoztam ma el. De bármelyik étkezés gyanánt is fogyasztható megfelelő körettel.
Mi leginkább vacsorára, friss zöldségekkel és friss kenyérrel szoktuk tálalni. Természetesen a hozzávalók is változtathatók ízlés szerint.

007_renamed_by_iws_6.jpg

 

Ahogy készítettem:

6 db 25 cm-es nyárshoz:
40 dkg sertéscombot pácoltam (olaj, mustár, grillfűszerkeverék)2-3 órán át. Utána 5 x 5 cm-es darabokra vágtam.
3 db közepes fej vöröshagymát 2 db lehetőleg ugyanolyan nagyságú lilahagymát hámoztam és azt is 2-3 mm vastagságúra karikáztam.
3 db nagyobb méretű krumplit hámoztam és 2-3 mm vastag karikákra vágtam.
Császárszalonnát (15 dkg), füstölt szalonnát (15 dkg) 5 x 5 cm-es darabokra kockáztam.
Füstölt házikolbászt 2-3 mm vastag karikákra vágtam.

Ezt követően tetszés szerint a nyársra sorakoztattam. Csak arra ügyeltem, hogy a krumpli mellé szalonna vagy kolbász kerüljön.
Végül a megmaradt páclével átkentem az egészet és következett a sütés.
Nekem van egy régi elektromos saslik sütő berendezésem, amely forgatja a nyársakat és cseppfogó tálcával is rendelkezik.

004_renamed_by_iws_6.jpg


Sütőben is készíthető rácson, de akkor alá kell tenni egy tepsit és gondoskodni kell a forgatásáról is. Nyárs helyett pedig saslik sütő pálcát kell használni, ami használat után eldobható. Készíthető még grillen, faszén parázson.
Ízlésünknek megfelelő körettel fogyasztható, mi friss kenyérrel és friss nyers zöldségekkel fogyasztottuk.

009_renamed_by_iws_8.jpg

 

016_renamed_by_iws_6.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr2311819333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása