Ízesített rántott sertésmáj sárgarépás burgonyapürével, fejes salátával
2017. január 30. írta: SzepiÁgi

Ízesített rántott sertésmáj sárgarépás burgonyapürével, fejes salátával

Hagyományok reformja

 

Ma egy hagyományos ételt készítettem egy kissé megreformálva. Játszottam az ízekkel és ez igen csak kedvünkre volt. Az eddigiekhez képest a májat, a burgonyapürét és még a salátát is a szokásostól eltérően ízesítettem.

053_renamed_by_iws_1.jpg


Ahogy én készítettem:

A májat tenyérnyi darabokra vágtam. Beáztattam fokhagymás tejbe legalább egy órára. Utána leitattam róla a nedvességet, zúzott fokhagymával bedörzsöltem és megszórtam borssal, bekentem mustárral.

010_renamed_by_iws_13.jpg


Tojásokat törtem fel  amit ízesítettem sóval, gyömbérrel és majorannával.
A szokásos módon paníroztam. Liszt, tojás, zsemlemorzsa (vékonyan).
Forró, bő olajban mind két oldalát szép pirosra sütöttem. Leitattam róla a felesleges zsiradékot és tálaltam.

027.JPG


Sárgarépás burgonya köret volt a kísérője:
A sárgarépákat lereszeltem.

009_renamed_by_iws_12.jpg


A burgonyát meghámoztam, sós vízben puhára főztem. Utána a levét leszűrtem, összetörtem és hozzáadtam a reszelt sárgarépát is. Ízesítettem sóval (ha szükséges), szerecsendióval és tejszínnel simára kevertem.

019_renamed_by_iws_13.jpg

Melegen tálaltam.


Fejes salátát fogyasztottunk hozzá:

023_renamed_by_iws_5.jpg


A salátafejet megmostam, leveleire szedtem. Meglocsoltam citromos olíva olajjal és balzsamecettel majd megszórtam gojibogyós saláta magkeverékkel.


Nagyon finom ízvilágú ételt tálalhattam.

059_renamed_by_iws_2.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr4612169648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása