Medvehagymás- csirkehúsos nokedli rakottas
2017. április 08. írta: SzepiÁgi

Medvehagymás- csirkehúsos nokedli rakottas

No, erre varrj gombot...nokedli mint főétel!

 

A nokedli-hús páros mindig kedvelt volt a családom körében. Most gondoltam egy nagyot és a nokedli főételként jelent meg.

089_renamed_by_iws_1.jpg

 

Ahogy én készítettem:
Egy nagyobb (80 dkg) csirkemellet csíkokra vágtam. Szárnyas fűszer, bors, fűszerpaprika keverékével bedörzsöltem.

019_renamed_by_iws_16.jpg


Kókusz vajon puhára pároltam.
A szokásos módon, nokedlit készítettem:

011_renamed_by_iws_14.jpg


30 dkg finom- és 30 dkg rétesliszt, só, 6 tojás felhasználásával. Összekevertem, hagytam egy fél órát állni és utána bő, forrásban lévő sós vízbe beszaggattam. Amikor megfőtt, szűrőkanállal kiszedtem és hideg vízzel leöblítettem. Alaposan lecsurgattam.
Egy csokor (10 szál) medvehagymát összeaprítottam.

008_2_renamed_by_iws_1.jpg

5 dl tejfölt sóval, borssal, fűszerpaprikával és 2 tojással kikevertem.

031_renamed_by_iws_10.jpg

Amikor minden elkészült egy tepsibe összeállítottam a rakottast.
A tepsi alját beborítottam császárszalonna csíkokkal.

018_renamed_by_iws_8.jpg
Erre került az elkészült nokedli fele, amit megszórtam az aprított medvehagymával.

039_renamed_by_iws_2.jpg
Ráterítettem a sült csirkemellet.

042_renamed_by_iws_8.jpg
Ezt követően az ízesített tejföllel meglocsoltam, majd a maradék nokedlivel letakartam.

046_renamed_by_iws_2.jpg
Sütőbe dugtam és 180 fokon sült. Amikor a teteje elkezdett pirulni, akkor a sütőből kivéve megszórtam durvára reszelt sajttal és már csak annyi ideig sütöttem, amíg a sajt ráolvadt.

052_renamed_by_iws_5.jpg
Apróra vágott petrezselyemzölddel megszórva tálaltam.

057_renamed_by_iws_6.jpg
Mivel tökéletesen szeletelhető, én kockákra vágtam. Aki szereti még külön tejföllel is meglocsolhatja.


Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr3812410875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása