Sütés nélküli krémes finomság
2017. szeptember 01. írta: SzepiÁgi

Sütés nélküli krémes finomság

Piskótatalléros csoda nasi

 

Ha nincs kedvünk a sütéshez, de mégis édességre vágyunk akkor tökéletes nasi lehet ez a habos-krémes csoda.

051_renamed_by_iws_5.jpg

Ahogy én készítettem:

Hozzávalók (10-12 személy részére):
35 dkg piskótatallér, 1,5 l tej, 2 csomag vaníiliás- és 2 csomag csokis pudingpor, 1 evőkanál holland kakaópor, 1 csomag vanilliás cukor,1 evőkanál rumaroma, 10 dkg mazsola, 1 adag lefőzött feketekávé, 6 evőkanál kristálycukor, 30 dkg kimagozott meggy, 1 kávéskanál fahéj,2 dl habtejszín.

Elkészítése:
Egy megfelelő méretű mély tálba beleszórtam a piskótatallér felét.

002_renamed_by_iws_17.jpg
Két csomag vanilliás pudingport elkevertem 3 evőkanál kristálycukorral és 2 dl tejben csomómentesre kevertem. 0,5 l tejet a vanilliás cukorral felforraltam, majd hozzáadtam az tejjel, cukorral elkevert pudingport. Lassú tűzön állandó kevergetés mellett megfelelő sűrűségű pudingot készítettem.
Az elkészült pudingot, forrón a tálba szórt piskótatallérra öntöttem és elkevertem.
A mazsolát egy evőkanál rumaromába áztattam, a magozott meggyet levétől lecsepegtettem, megszórtam fahéjjal.
A mazsolát és a meggyet a vanilliával elkevert tallérok tetejére szórtam.

003_renamed_by_iws_16.jpg
A két csomag csokis pudingport elkevertem 3 evőkanál kristálycukorral és 1 evőkanál kakaóporral, majd 2 dl tejben csomómentesre kevertem.
Közben 0,5 l tejet felforraltam és az elkevert pudingport hozzáöntve, állandó kavargatás mellett kellő sűrűségű pudingot készítettem.
A megmaradt tallérokat a lefőzött feketekávéba mártogattam és a tálba sorakoztattam.

006_renamed_by_iws_14.jpg
Erre öntöttem és elegyengettem a csokis pudingot.
A habtejszínt, keményhabbá vertem és halmokat raktam az édesség tetejére.

015_renamed_by_iws_11.jpg

Néhány meggyszemmel díszítettem.

024_renamed_by_iws_12.jpg
Legalább 3 óra hosszat hűtőben tartottam és utána tálaltam. Poharakba vagy tálkákba mindenki magának adagolhatja ízlése szerint.

043_renamed_by_iws_8.jpg

Illik hozzá a friss citromfű levél.

071_renamed_by_iws_5.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr3012797392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása