Csirkemell kockák, tejszínes – gombás - gyömbéres szószban, spagettivel
2015. október 22. írta: SzepiÁgi

Csirkemell kockák, tejszínes – gombás - gyömbéres szószban, spagettivel

Ízre színesebb, mint küllemre

 

Nálam wokban készült, ez a csábítóan ízletes eledel. Természetesen hagyományos edényben is főzhető.

021_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

Vajon, apróra aprított hagymát dinszteltem. A szeletelt gombát hozzáadtam és ízesítettem.
Megszórtam fűszerpaprikával, sóval, borssal, gyömbérrel és nagy csokor apróra vágott petrezselyemzölddel. Néhányszor megkavartam és pár perc múlva a kockákra vágott csirkemell filét is hozzávegyítettem.
Gyakori kevergetés mellett, a hús puhulásáig sütöttem.
Végül tejszínnel nyakon öntöttem, jól összekevertem és újra forrástól számított 5 perc múlva, el is készült.

Közben, bő sós vízben a spagettit kifőztem, leszűrtem és egy tálba halmoztam.
A tetejére öntöttem a szószos húst, petrezselyem zölddel még megszórtam és petrezselyemlevéllel díszítve tálaltam.

009_renamed_by_iws_3.jpg
Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr908010913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása