Füstölt, főtt császárvég, sóskaszósszal és muffin sütőben sült burgonyatoronnyal
2015. október 31. írta: SzepiÁgi

Füstölt, főtt császárvég, sóskaszósszal és muffin sütőben sült burgonyatoronnyal

Ami finom, az finom...

 

Ennek az ételnek az érdekessége a burgonyatorony, amit muffin sütőben sütöttem. Ízek csodás párosítása sikerült újból.

021_renamed_by_iws_5.jpg
Ahogy én készítettem:

A füstölt császárvéget, hagyma, babérlevél, fokhagyma, bors ízesítésű vízben (kuktában) puhára főztem.
Amikor megfőtt, a csontot könnyedén el lehetett belőle távolítani. Így került tálra.

Sóskaszószt készítettem közben:
A sóskát alaposan megmostam és a vastagabb szárrészét eltávolítottam. Zsíron megdinszteltem, teljesen pépesre. Ízesítettem, zúzott fokhagymával, kevéske mézzel, sóval, majd amikor péppé főtt, megszórtam étkezési keményítővel (liszt is lehet) és a füstölt hús levével engedtem fel. Selymesre kevertem, tálalásig melegen tartottam. Akinek nem elég savanyú, citromlével savanyíthatja.

A burgonyatorony így készült:
A krumplit héjastól megfőztem, vigyázva arra, hogy ne főljön szét. Utána 1/2 cm széles karikákra vágtam, ételízesítővel megszórtam.
A muffin sütő lyukait kibéleltem baconnal.

003_renamed_by_iws_2.jpg 

Erre rakosgattam a krumplikarikákat. Megkentem olvasztott vajjal és sütőbe dugtam.

008_renamed_by_iws_4.jpg

Addig sütöttem míg szép színt nem kapott. Szépen késsel alányúlva, ki lehet emelni a formából.

020_renamed_by_iws_4.jpg

Tálaltam a finomságokat!

037_renamed_by_iws.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr858039324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása